برگزاری دهمین گردهمایی مسئولان فرهنگی مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران شرق

دهمین گردهمایی مسئولان فرهنگی مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران شرق با حضور مرکز آموزش و نوآوری علمی کاربردی رجا به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی در حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

دهمین گردهمایی مسئولان فرهنگی مراکز آموزشی علمی کاربردی استان تهران شرق به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی در حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام با حضور دکتر خداداد واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر برگزار شد.
 در این نشست که در موزه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد در ابتدای برنامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی گفت: مهمترین ویژگی در کتابخوانی این است که به دنبال اطلاعات مفید باشید نه اطلاعات زیاد، شاید با خواندن یک صفحه از کتاب مسیر زندگی انسان تغییر پیدا کند ولی بعضی از مواقع هم با خواندن کتاب‌های غیر مفید تاثیر چندانی در زندگی انسان نداشته باشد .
واحدی در ادامه اظهار داشت: مهمترین اصل باید در مراکز آموزشی در خصوص برنامه‌های فرهنگی برنامه ریزی متناسب با مخاطب باشد.
سپس در ادامه مراسم علی محمدی سرپرست فرهنگ و هنر واحد 56، کارگاه آموزشی در خصوص روش های ترویج فرهنگ کتابخوانی در مراکز آموزشی را برای مسئولان فرهنگی برگزار کردند و به همین مناسبت ده کتاب خوب جهت مطالعه دانشجویان و مسئولان فرهنگی معرفی کردند.
در انتهای این نشست حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر ضمن خوش آمد گویی نسبت به اهمیت کتاب و کتابخوانی نکاتی را بیان کرد و در پایان برنامه از مرمت قدیمی ترین کتاب خطی قرآنی متعلق به عصر صفوی توسط استاد ملکیان رونمایی به عمل آمد همچنین مسئولان فرهنگی مراکز آموزشی از بخش های مختلف حرم از جمله مرکز نجوم، کارگاه ساخت ضریح ، موزه و کتابخانه حرم بازدید کردند.

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.

آدرس مرکز آموزش علمی کاربردی رجا:
تهران، میدان بهمن، ضلع شمال شرقی، ابتدای خیابان دشت آزادگان، درب پارکینگ راه آهن (موزه ریلی)

تماس با مرکز:
09935340988 - 88347040- 55125548 - 55125544 - 55125542